reklam

bencoding hatası nedir
Merhaba arkadaşlar torrent programlarıyla ilgili bir hata ile karşı karşıya geldim. Yüklenemiyor torrent geçerli bencoding değil! Torrent dosyasını bittorent ve utorrent her iki programda da çalıştırmayı denedim ama aynı hatayı aldım.
Bu demek oluyor ki indirdiğimiz torrent dosyasında sıkıntı var. İnternette araştırdım fakat kimse sorunun gerçek sebebini bilmiyor ve kesin çözüm yolu göstermiyor.

Daha sonra kullandığım internet download manager ve orbit download manager programlarını kaldırdım. Tekrar bu sefer google chrome tarayıcısından indirdim, aynı indirdiğim dosya bu sefer hata vermedi ve normal bir şekilde yüklemeye başladı.

Yani arkadaşlar idm, odm, flashget gibi indirme yapma programları kullanıyorsanız onları kapatın ardından tarayıcınızı kullanıp indirin yine aynısı oluyorsa başka tarayıcı kullanın kesinlikle çalıştırıcaktır. 

Firefox, yandex, google chrome, safari, opera genellikle kullanılan tarayıcılardır bunları deneyebilirsiniz.

Ogulsoul5 Hakkında

Web Hayvan için elinden geleni yapan teknolojisever insanlarız biz.
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

5 yorum:

  1. bahsettiğin programlar bende yok fakat o hatayı almaya devam ediyorum sadece bir dizinin torretini indirdiğim zaman hatayı alıyorum diğer filmlerde sorunsuz indiriyorum bence torrent de sıkıntı var ya da bilmediğimiz başka bir şey

    YanıtlaSil
  2. of aynen zaten onlar bende yüklü değil bi google chorme var

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. web isminden de belirttiğin gibi soruna çözümün tam bir sığır işi olmuş

    YanıtlaSil